joi, 6 august 2009

Steaua iubirii...

Ma uit pe cer si printre miile de stele zaresc steaua noastra!Straluceste atat de tare!E o stea unica prin puterea ei de licarire asemeni Luceafarului care apare primul pe bolta cereasca odata cu asfintitul soarelui!Caderea noptii peste intreg taramul da frau liber imaginatiei lasand visurile sa-si ia zborul si sa parcurga drumuri pline cu trandafiri pana la inimile indragostitilor!Printre acestia ne aflam noi TU si EU doi adolescenti care traiesc din iluzii si care prin dragostea lor pura se inalta spre cele mai pretioase comori ale sufletului...NOI traim o poveste fascinanta,in fata ni se deruleaza printr-un iures ametitor toate amintirile care parca ne leaga din ce in ce mai mult...iar atunci cand vrem sa privim spre viitor,trecutul se misca,reintors la viata si nu ne permite sa traim decat prin farmecul lui de odinioara!Desi timpul trece nemilos,noi ramanem neschimbati,sufletele noastre de adolescenti isi continua drumul,presarat cu flori spre castelul visurilor noastre....Si pe masura ce crestem descoperim adevarata taina a iubirii,taina pe care o pastram ferecata cu lanturi de fier!Ochii tai altadata atat de visatori parca acum stralucesc din ce in ce mai tare...prin ei pot vedea cerul pot numara stelele,pot deschide portile iubirii pot ajunge la luna si-i pot dezvalui secretele noastre...Si in intunericul noptii privesc iar stelele si stiu ca pe ele e scrisa povestea noastra,care va dainui mereu in intreg Universul si nu se va pierde niciodata in imensitatea lui,deoarece va fi spusa cu atata dragoste incat nu vor ajunge secolele sa o duca la sfarsit....pentru ca in ea nu exista sfarsit exista numai iubire si fericire...

Un comentariu:

  1. E scris in stele...stii melodia Evei Kiss? ascult-o, e minunata! eu am primit in dar o stea...o stea pe care iubitul meu mi-a oferit-o in zborul printre stele...o am in suflet...imi lumineaza viata!

    RăspundețiȘtergere